نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا لختشتاینر در لیست یووه نیست ؟ بررسی کامل اتفاقات جنگ یووه با مدافع سوئیسی

چرا لختشتاینر در لیست یووه نیست ؟ بررسی کامل اتفاقات جنگ یووه با مدافع سوئیسی

لیست نفرات تیم یوونتوس برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد و نام استفن لختشتاینر مدافع سوئیسی یووه در این میان دیده نمی شود. در ادامه به بررسی این موضوع و حواشی آن خواهیم پرداخت.

 

آریستی (خبرنگار تلویزیون رسمی یووه) :

 

یوونتوس با فروش او به اینتر مخالفت کرده است. یووه به استفن گفته اگر همچنان بر روی پیوستن به اینتر پافشاری کند، از ترکیب کنار گذاشته می شود و فقط در کوپا مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اسکای در این باره گفت:

 

اینتر در مورد لیختشتاینر از یووه استعلام گرفت ولی یووه به آنها گفت بروزوویچ را در معامله کنید. البته یوونتوس علاقه ای به فروش این بازیکن به تیم های ایتالیایی و به خصوص اینتر نداشته است.

 

استامپا نوشت:

 

شالکه/دورتموند/اینتر این بازیکن را در نظر داشتند و برادر استفن (مدیر برنامه) هم او را به اینتر پیشنهاد کرده بود.

 

استامپا اضافه کرد:

 

یوونتوس اجازه می دهد او با مبلغ 5 و 6 میلیون یورو به تیمی دیگر برود اما نه اینتر. تیم اینتر تصمیم داشت این بازیکن را مجانی خریداری کند و لیختشتاینر هم از یووه درخواست کرده بود که قراردادش را فسخ کند تا بتواند از یووه برود.

 

گازتا نیز مدعی شد:

 

لختشتاینر از تیم های شالکه/دورتموند/ اینتر پیشنهادات عینی و ملموسی داشت و با تیم یووه وارد «جنگ» شده بود. او پیشنهاد قرارداد 3 ساله و 2.5 میلیون یورویی اینتر را قبول کرده، ولی یووه با فروشش به اینتر مخالف بود.

 

گازتا در ادامه گفت:

 

مدیر برنامه های لختشتاینر از اینکه یوونتوس اجازه نمی داد موکل به اینتر برود بسیار عصبانی بود ولی موضع یوونتوس این بود که یا بروزوویچ را در معامله وارد کنید یا 10 میلیون یورو برای خرید او بدهید.

 

مدیاست گفت:

 

لیختشتاینر به یووه اطلاع داد که پیشنهاد دورتموند را رد کرده و فقط اینتر را می خواهد. حداقل تا ژانویه در یووه خواهم ماند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: